domingo, 26 de septiembre de 2010

gιve мe novocaιne

ҳ gιve мe novacaιne ҳ

 El mejor tipo de amor...
Es aquel que despierta el alma...
y nos hace aspirar a más.
Nos enciende el corazón...
y nos trae paz a la vez.
Eso es lo que me has dado,
y lo que yo espero darte para SIEMPRE.



TAKE AWAY THE SENSATION INSIDE
BITTERSWEET MIGRAINE IN MY HEAD
ITS LIKE A THROBBING TOOTHACHE OF THE MIND
I CANT TAKE THIS FEELING ANYMORE


DRAIN THE PRESSURE FROM THE SWELLING,
THE SENSATIONS OVERWHELMING,
GIVE ME A LONG KISS GOODNIGHT
AND EVERYTHING WILL BE ALRIGHT
TELL ME THAT I WONT FEEL A THING
SO GIVE ME NOVACAINE


OUT OF BODY AND OUT OF MIND
KISS THE DEMONS OUT OF MY DREAMS
I GET THE FUNNY FEELING, THATS ALRIGHT
JIMMY SAYS ITS BETTER THAN HERE,
Letras4U.com » letras traducidas al español
ILL TELL YOU WHY


DRAIN THE PRESSURE FROM THE SWELLING,
THE SENSATIONS OVERWHELMING,
GIVE ME A LONG KISS GOODNIGHT
AND EVERYTHING WILL BE ALRIGHT,
TELL ME THAT I WONT FEEL A THING,
SO GIVE ME NOVACAINE


OH NOVACAINE


DRAIN THE PRESSURE FROM THE SWELLING,
THE SENSATIONS OVERWHELMING
GIVE ME A LONG KISS GOODNIGHT
AND EVERYTHING WILL BE ALRIGHT,
TELL ME, JIMMY, I WONT FEEL A THING,
SO GIVE ME NOVACAINE

(Green day - Give me novacaine)

Image and video hosting by TinyPic

1 comentario:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar

εïз coмenтarιoѕ εïз